Často kladené otázky
Kdy obdržím zboží z externího skladu?
Ve většině případů jsme schopni zajistit zaslání takového zboží kupujícímu přímo ze skladu externího distributora příslušného výrobce. To znamená, že dodací doba bude stejná jako v případě zboží skladem. Pokud tomu tak není, kontaktujeme kupujícího a sdělíme mu termín dodání, na základě kterého se rozhodne, zda objednávku ponechá v běhu, nebo zruší.
Jakou mám jistotu, že zásilka obsahuje objednané zboží?
Zboží je baleno na lince, kde je celý proces balení sledován, a následně je zásilka zapečetěna speciální páskou. Pro přepravu zásilek využíváme služeb přepravních společností, které umožňují před převzetím kontrolu stavu zásilky. V případě, že zásilka nebo pečeť jsou poškozené (případně zboží uvnitř) nebo máte podezření, že zásilka neobsahuje vámi objednané zboží, máte možnost převzetí zásilky odmítnout. Pokud po převzetí zjistíte, že zásilka neobsahuje vámi objednané zboží, obratem nás kontaktujte. Následně je proveden zpětný audit a kontrola záznamu procesu balení zásilky před odesláním. Jestliže se zjistí, že zboží skutečně nebylo před zapečetěním do zásilky vloženo nebo bylo vloženo zboží jiné, bude vám obratem doposláno nebo vráceny peníze. Není tedy možné, abyste nakonec obdrželi něco, co jste si vůbec neobjednali.
Kolik stojí doprava?
Dopravné a balné stojí 99,- Kč + DPH a případná dobírka 29,- Kč + DPH. Obojí se platí pouze jednou. U dalších zásilek ze stejné objednávky se platí jen samotné zboží. Cena objednávky je konečná.
Kdo a kdy mi dopraví zboží?
Zboží je doručováno výhradně prostřednictvím specializovaných přepravních společností (Toptrans, PPL, DPD, GW, ...). Zboží skladem v pracovní dny odesíláme ihned po potvrzení přijetí objednávky (v závislosti na přepravci poslední zásilka odchází mezi 16. 18. hodinou). Přepravní společnost poté doručí zboží zákazníkovi následující pracovní den. Ostatní zboží je dodáno, jakmile se naskladní. Za další dopravu není účtován žádný poplatek. Cena objednávky je konečná. Objednávky zadané během dnů volna a svátků jsou vyřizovány během nadcházejícího pracovního dne.
Kdy obdržím daňový doklad?
Daňový doklad je vystaven a odeslán, jakmile od přepravní společnosti obdržíme potvrzení o řádném předání zboží. Vyhneme se tak zbytečným dobropisům, pokud zásilka nebyla zákazníkem přijata (například z důvodu poškození zásilky). Obvykle tato hlášení přicházejí v pozdních večerních hodinách, takže doklady jsou obvykle rozesílány ráno následující den po převzetí zásilky.
Musím se zaregistrovat?
Registrace není povinná. Objednání zboží je možné i bez registrace. Registrovaný zákazník ale nemusí při každém nákupu vyplňovat identifikační údaje a jeho objednávky jsou ukládány do archívu pro pozdější použití a kontrolu.
Je možný osobní odběr zboží?
Bohužel osobní odběr na balicích linkách není z technických důvodů možný. Zboží je skladováno, baleno a distribuováno ve střežených logistických centrech s omezeným přístupem. Navíc provoz odběrných míst je minimálně stejně nákladný jako doprava přímo k zákazníkovi, takže z těchto i mnoha dalších důvodů se specializujeme výhradně na zásilkový prodej. Na druhou stranu má tento systém pozitivní dopad na cenu zboží a rychlost dodávky.
Je možný nákup na fakturu s odloženou splatností?
Portál Tonermag.cz je obchod typu „cash and carry“. To znamená, že zákazník platí při převzetí zboží. Důvodem je minimalizace rizika neuhrazení faktury, a tím i udržení nízkých nákladů na prodej zboží. Alternativně je možné zboží zaplatit předem na bankovní účet.
Poskytujete objemové slevy?
Objemové slevy neposkytujeme. Aktuální ceny zboží najdete vždy v obchodu.
Poskytujete dopravu zdarma?
Doprava a případná dobírka jsou zdarma u dalších zásilek se zbožím, které nebylo v okamžiku objednání na skladě. K první zásilce z objednávky se doprava a případná dobírka účtují vždy bez ohledu na výši objednávky nebo hmotnost zásilky. Z výše uvedeného tedy vyplývá, že cena objednávky je v okamžiku objednání vždy konečná, a to bez ohledu na to, zda je všechno zboží z příslušné objednávky zasláno najednou nebo po částech.
Co se stane, když nepřevezmu zásilku?
Pokud zákazník zásilku bezdůvodně odmítne převzít, zásilka je vrácena zpět na sklad. V tomto případě si vyhrazujeme právo fakturovat dopravné k zákazníkovi a zpět k nám na sklad.
Proč mi není dodáno zboží, které bylo označené jako dostupné skladem?
Udávaná skladová dostupnost v jednotlivých obchodech vychází z údajů v informačních systémech skladů. Tyto informace aktualizovány každý den v časných ranních hodinách. Pokud je například na skladě již poslední kus nebo posledních pár kusů předmětného zboží, mohou nastat dva případy, kdy zboží není dodáno ihned. V prvním případě může dojít během dne k uložení více objednávek, kdy upřednostněna je ta „rychlejší“. V druhém případě nemusí být zboží z nejrůznějších důvodů na skladě fyzicky nalezeno. V obou těchto výjimečných případech je zákazník kontaktován a hledá se vyhovující řešení.
Proč mi není dodáno zboží za uvedenou cenu?
Ceny se na webovém rozhraní aktualizují každý den v časných ranních hodinách. Ve výjimečných případech může během dne dojít ke změně ceny. Jedná se o výjimečný případ, kdy v důsledku nějaké chyby při tvorbě nebo výměně dat s dodavateli (výrobci) došlo ke zveřejnění nabídky za nesprávnou cenu. V takovém případě si vyhrazujeme právo na následnou opravu tohoto „omylu“ a zaslání opravené nabídky.
Mohu odstoupit od smlouvy?
Rozhodnutí je plně v kompetenci prodejce, resp. distributora (výrobce). Pokud je zboží nerozbalené a neuplynula příliš dlouhá doba od nákupu, prodejce se spojí s distributorem (výrobcem) a pokusí se vyjednat vrácení zboží. Kupující v tomto případě nese přímé náklady spojené s navrácením zboží a odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím. Vrácení zboží se realizuje přímo na sklad distributora výrobce, který stav zboží posoudí, případně zároveň vyčíslí snížení hodnoty vraceného zboží. To se poté odečte z vracené částky.